Bizi takip edin
Bizi takip edin
Güncel
16.7.2018 11:09:36
Adalet Bakanı Abdülhamit Gül, "OHAL uygulaması bir kaç gün içinde sona ermiş olacak" dedi.
16.7.2018 10:49:33
Efendim neymiş, Acun Ilıcalı da Adnan Hoca’nın eski bir müridi imiş! Bak sen şu işe!..
16.7.2018 10:37:05
Eleştirilerin hedefinde olan Mustafa Ceceli, sessizliğini sosyal medya hesabında bozdu ve 'ben yapmadım' dedi. Ceceli'den dakikalar sonra Sinem Gedik'in avukatı Eda Salman Bayraktar da açıklama yayınladı...
16.7.2018 10:12:16
Eski Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, 17-25 Aralık operasyonlarından sonra FETÖ ile hükümet arasında arabuluculuk yaptığını itiraf etti.
16.7.2018 09:57:13
Cumhurbaşkanı Hükümet Sistemi’ne geçişin ardından yayımlanan 703 sayılı kanun hükmünde kararname (KHK) ile rektörlük atamaları için profesör olmak şartının kaldırılması hükmünden vazgeçildi.
16.7.2018 09:50:15
Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi, 'kısmı OHAL' olarak nitelendirilebilecek düzenlemeler içeren 30 maddelik bir Terörle Mücadele Yasası'nın hazırlandığını yazdı. Selvi'nin aktardığına göre tasarı, gelecek hafta Meclis'te görüşülecek.
15.7.2018 22:24:12
15 Temmuz darbe girişiminin ikinci yıldönümünde yaşananlar unutulmadı.
15.7.2018 20:24:24
Karaman’ın Sarıveliler ilçesine bağlı Göktepe ve Esentepe köylüleri, tarımsal sulamada kullandıkları su kaynağında yapılmak istenen HES projesine üçüncü kez geçit vermedi…
15.7.2018 19:13:24
MİT, darbe girişiminden sonra yurt dışına kaçan FETÖ'nün sosyal medya uzmanlarından Yusuf İnan'ı Ukrayna'dan Türkiye'ye getirdi.
15.7.2018 17:19:58
Koç Üniversitesi'ndeki Adnan Oktar yapılanması ortaya çıktı. Son operasyonda tutuklanan Adnan Oktar'a bağlı dört ismin üniversitede kilit yerlere birbirlerine yakın zamanda yerleştirildiği belirtiliyor.