Bizi takip edin
Bizi takip edin
Medya
24.9.2018 20:15:55
"Oğluna okul pantolonu alamadığı için intihar eden İsmail Devrim'in" haberini ilk olarak yayınlayan gazeteci Ergün Demir, bugün gözaltına alındı. Adliyeye sevk edilen Demir, serbest bırakıldı.
23.9.2018 09:21:50
Cumhuriyet Gazetesi, yönetim değişikliğinin ardından yeni yazarlarını okuruna duyurmaya devam ediyor.
22.9.2018 18:32:09
Cumhuriyet gazetesinin yargı muhabiri Alican Uludağ'a "Bir tahliyenin yargısal analizi: Tutan da bırakan da yargı mı, devlet mi?" başlıklı haberi nedeniyle soruşturma başlatıldı
18.9.2018 20:18:19
Rapor, TGC Başkan Vekili Vahap Munyar tarafından Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’a teslim edildi.
18.9.2018 10:29:25
İktidara yakınlığıyla bilinen Güneş Gazetesi , CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun CHP'li Avukat Umut Akdoğan'ı İş Bankası'na yönetici olarak atadığını iddia etti. Fakat Akdoğan hiçbir zaman İş Bankası Yönetim Kurulu Üyesi olmadı.
18.9.2018 05:07:06
OHAL KHK’sı ile kapatılan Radyo Rengin'in çalışanı engelli gazeteci Metin Duran Adli Tıp Kurumu’nun “Cezaevinde kalamaz” raporu vermesi üzerine tahliye edildi.
18.9.2018 04:25:39
2013'ten beri Habertürk TV'de sunuculuk yapan Cansu Canan Özgen sosyal medya hesabından kanalla kendi isteğiyle yollarını ayırdığını duyurdu.
17.9.2018 19:32:08
Mehmet Yılmaz, yaklaşık 13 yıldır yazdığı Hürriyet’ten ayrılışını, sosyal medya hesabından, "Bir serüvenin daha sonuna geldim, bu kapıdan bugun son kez çıktım. Bakalım yol beni nereye götürecek" diyerek duyurdu.
17.9.2018 13:53:15
Demirören Holding'in sahibi olduğu Vatan gazetesi, hafta sonu eklerini askıya aldığını ve magazin eki Macaron'un sayfa sayısını 4'e düşürdüğünü duyurdu.
16.9.2018 17:23:03
Basın İlan Kurumu (BİK) doların yükselmesi nedeniyle oluşan kâğıt krizi nedeniyle gazetelerin girdiği darboğazdan çalışanları çıkararak ‘çözmesine’ neden olacak bir karara imza attı.