Bizi takip edin
Bizi takip edin
Siyaset
21.3.2019 12:08:18
CHP Beyoğlu Belediye Başkan Adayı Alper Taş'a müzisyen Feridun Düzağaç'tan destek geldi. "Bir başkası için kefil olmak çok risklidir" diyen Düzağaç, "Ama Alper Taş için seve seve bunu paylaşmak istiyorum" ifadelerini kullandı.
21.3.2019 12:03:47
Bazı ilçelerde sandıklarda görevli yedek üyelere de mevzuata aykırı olarak “142 görev belgesi”nin verilmesi mükerrer oy kullanma riskini büyüttü.
21.3.2019 10:14:27
Engelliler Konfederasyonu ve Türkiye Engelliler Meclisi, belediye başkan adaylarını "Engelliler İçin Erişilebilir Kent Protokolü"nü imzalamaya çağırdı.
21.3.2019 10:10:46
CHP heyetinin cami saldırısı sonrası Yeni Zelanda ziyaretine ilişkin açıklama yapıldı.
20.3.2019 20:12:26
Kılıçdaroğlu, "Beni asacaklarmış, benim idamım için kanun getireceklermiş, getirmezseniz namertsiniz, imzalamazsam namerdim..." dedi.
20.3.2019 15:59:18
CHP Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş'tan "HDP seçmeni rehabilitasyonla topluma kazanılmalı" sözleri için açıklama geldi.
20.3.2019 13:52:39
Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi, "Ataşehir’in ilk kurucu belediye başkanı olarak şunu söyleyebilirim, Millet İttifakı 1989 seçimlerindeki havayı yakalayabilir" diye konuştu.
20.3.2019 13:33:47
AK Parti İstanbul Binali Yıldırım, Sancaktepe ilçesinde "Her konuda aynı düşünmek zorunda değiliz. Eğer öyle olsaydı, burası çok sıkıcı bir ülke olurdu. Farklılıklarımız bizim zenginliğimizdir" mesajları verdi.
19.3.2019 22:53:54
Öztrak: “Bu alçakça sözler, Adalet ve Kalkınma Partisi Genel Başkanı’nın meydanlarda ‘idam naraları’ attığı günde sarf edilmiştir. Sayın Genel Başkanımıza yönelik bu idam tehdidi, senaryosu tek merkezde yazılmış bir planın parçasıdır."